مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 06:102021-12-27اقتصادي

تحقق 112 درصدی برنامه های مخابرات در حوزه تلفن ثابت


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اقدامات و برنامه های این مجموعه در حوزه تلفن ثابت گفت: درصد تحقق برنامه عملکردی منطقه در حوزه تلفن ثابت از ابتدای سال جاری تا کنون 112 درصد است.

- سنندج- مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اقدامات و برنامه های این مجموعه در حوزه تلفن ثابت گفت: میزان تحقق برنامه عملکردی منطقه درحوزه تلفن ثابت از ابتدای سال جاری تا کنون 112 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت اظهار داشت: از آنجایی که توسعه ظرفیت های تلفن ثابت به منظور ارائه خدمات و پاسخگویی سریع به تقاضای مشتریان در اولویت برنامه های منطقه قرار گرفته است نسبت به ایجاد پورت های جدید و دایری آنها اقدامات چشمگیری داشته ایم.

وی افزود: دایری بیش از هفت هزار و 770 پورت تلفن ثابت و sip phone از ابتدای سال جاری تا کنون مؤید این مهم است.

وی بیان داشت: با تلاش همکاران و همراهی مشتریان در واگذاری پورت های جدید تلفن ثابت شاهد تحقق 112 درصدی برنامه های حوزه تلفن ثابت در سال جاری هستیم.

حکمت همچنین به میزان سرمایه گذاری های انجام شده برای توسعه و تقویت زیرساخت های تلفن ثابت توسط مخابرات منطقه اشاره کرد و گفت: تخصیص اعتبارات و هزینه منطقی آنها در ارتقای سطح کیفی این محصول مخابراتی نقش بسزایی داشته و هموار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 112 درصدی برنامه های مخابرات در حوزه تلفن ثابت

تحقق 112 درصدی برنامه های مخابرات در حوزه تلفن ثابت