مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 06:102021-12-27سياسي

پایان قصه آزاد چه می شود؟/ داستان هنوز ادامه دارد


  چند روز پس از انتشار گزارش و بازتاب خوبش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و نیز مردم محل، گروهی از جوانان رشت که در کار جهادی و پژوهشی دستی بر آتش داشتند تماس گرفتند و خواهان دریافت اطلاعات بیشتر برای در دست گرفتن اقدامات فرهنگی و عمرانی منطقه شدند.

ارائه گزارشی از راهکارهای قابل اجرا و نیز مطالبات تخصصی از مسؤولان امر و پیشنهاداتی منطقی و درست برای اجرای اقدامات فرهنگی برای منطقه آزاد از مواردی بود که در نشست تخصصی خبرگزاری فارس گیلان و این گروه مطالبه گر که در شهرستان رشت با نام زبرالحدید می شناسیم مطرح شد و چنان برایم امیدآفرین بود که پس ازآن نفس عمیق و راحتی کشیدم به امید آینده روشن برای آزاد.

چند روز گذشت، گروه زبرالحدید هم مستندی درباره محمدجواد قصه ما ساخت که تمرکزش بر آرزوهای این ) محمدجوادی که می خواهم این بار نامش را منجی آزاد بگذارم، که اگر نبود لحن شیرین و بیان شیوایش که بدون ترس و واهمه صدای مردم محله اش شد؛ شاید صدای آزاد رها نمی شد و در کوچه پس کوچه های این شهر نمی پیچید.

مشکلات آزاد در تاریخ رشت در حال فراموشی بود!     این مستند هم مانند گزارش قبلی ما در فارس به سهم خود سروصدایی ایجاد کرد و دل مردم را لرزاند و بار دیگر تلنگری به مسؤولان مربوطه زد تا جایی که در روز جمعه، سوم دی ماه 1400 شهردار کلانشهر رشت و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان قصه آزاد چه می شود؟/ داستان هنوز ادامه دارد

پایان قصه آزاد چه می شود؟/ داستان هنوز ادامه دارد