مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 06:152021-12-27پزشكي

آموزش مدارس متخلف در رعایت دستور العمل ها غیر حضوری می شود


سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به بازدید از هزار و 125 مدرسه استان، گفت: در صورت عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی آموزش در مدارس متخلف به صورت غیر حضوری می شود.

- فردین مهرابیان در گفتگو با انجام می شود.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان در ادامه با بیان اینکه کارشناسان بهداشتی تاکنون از هزار و 125 مدرسه استان بازدید کرده اند، گفت: اکثر این مدارس از حوزه های برگزاری امتحانی بوده است.

وی در ادامه اضافه کرد: کارشناسان مدارس را از نظر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، تهویه مناسب، بهداشت مدرسه و محیط، استفاده از وسایل حفاظت فردی، مراقبت از گروه های آسیب پذیر، آموزش بهداشت مواد غذایی و گندزایی مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهند.

مهرابیان با بیان اینکه مدارسی که امتیازات لازم را از نظر بررسی این چک لیست ها کسب نکنند و یا دارای نواقصی باشند حتماً تذکر و اخطار دریافت می کنند، افزود: از مدارس تهویه مناسب نداشته و فاصله گذاری را رعایت نکرده و یا از ماسک و وسایل حفاظت فردی استفاده نکنند از برگزاری کلاس های حضوری جلوگیری می شود.

وی تصریح کرد: بازدیدهای مشترک توسط کارشناسان بهداشت محیط و بهداشتی به همراه نمایندگان آموزش و پرورش انجام می شود که برای ارتقای کمیت و کیفیت خدمات بهداشتی در محیط مدارس و حفظ سلامتی دانش آموزان برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مدارس متخلف در رعایت دستور العمل ها غیر حضوری می شود

آموزش مدارس متخلف در رعایت دستور العمل ها غیر حضوری می شود