مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 06:202021-12-27سياسي

فرمانداران میبد، بهاباد و اشکذر معارفه شدند/فرماندار بافق منصوب شد


طی مراسم هایی که در شهرستان های میبد، بهاباد و اشکذر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد، سرپرستان فرمانداری های این شهرستان ها رسماً معارفه شدند.

- ایسنا/یزد طی مراسم هایی که در شهرستان های میبد، بهاباد و اشکذر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد، سرپرستان فرمانداری های این شهرستان ها رسماً معارفه شدند.

علی اکبر عزیزی معاون استاندار در مراسم تودیع و معارفه فرماندار میبد با بیان اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی یک توفیق الهی است، گفت: عمر خدمت کوتاه است بنابراین باید این فرصت را قدر دانسته و در خدمات شایسته ای به مردم ارائه کنیم.

در این مراسم از زحمات حسین فلاح فرماندار پیشین قدردانی و سید جمال سجادی پور به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان میبد معرفی شد.

عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری بهاباد نیز جوانگرایی در انتصاب ها و انتخاب مدیران را از رویکردهای مهم دولت سیزدهم برای فعال سازی بدنه مدیریت دستگاه های اجرایی خواند.

وی افزود: انتظار از فرمانداران این است که با عدالت محوری در محیط کار و اعتماد به جوانان انقلابی، از توان و ظرفیت آنان در کارها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران میبد، بهاباد و اشکذر معارفه شدند/فرماندار بافق منصوب شد

فرمانداران میبد، بهاباد و اشکذر معارفه شدند/فرماندار بافق منصوب شد