مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 06:202021-12-27فرهنگي

ثبت نام بخش بین الملل «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» آغاز شد


موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از ناشران، مؤسسات فرهنگی، نهادها، انجمن ها و تشکل های نشر واجد شرایط دعوت کرد برای حضور در بخش بین الملل «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» ثبت نام کنند.

- موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از ناشران، مؤسسات فرهنگی، نهادها، انجمن ها و تشکل های نشر واجد شرایط دعوت کرد برای حضور در بخش بین الملل دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو عدم برگزاری برخی از نمایشگاه های بین المللی به صورت فیزیکی، با هدف معرفی هر چه بهتر ظرفیت ها و قابلیت های صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران، بستر مناسبی را جهت تعامل و گفت وگو، بارگذاری و نمایش آثار مکتوب بین فعالان حوزه نشر جمهوری اسلامی ایران و بین الملل فراهم آورد.

بنابراین از متقاضیان واجد شرایط دعوت می شود، از تاریخ 6 تا 17 دی ماه 1400 نسبت به اطلاع از نحوه ثبت نام و بارگذاری کتاب به سایت www.

ketab.

ir مراجعه کنند.

ناشران و آژانس های ادبی ایرانی که حق نشر (کپی رایت) کتاب یا کتاب های خود به سایر زبان ها را به ناشران دیگر واگذار کرده اند یا در صدد فروش حق نشر (کپی رایت) کتاب یا کتاب های خود به ناشران سایر کشورها هستند؛ ناشران ایرانی که کتاب های خود را برای ارائه به بازارهای جهانی، به زبان های غیرفارسی منتشر کرده اند؛ نهادها، سازمان ها، موسسات، انجمن ها و تشکل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بخش بین الملل «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» آغاز شد

ثبت نام بخش بین الملل «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» آغاز شد