مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 07:002021-12-27سياسي

36 دستگاه مینی بوس وارد چرخه مسافربری می شوند


سرپرست شهرداری زنجان به خرید مینی بوس برای الحاق به ناوگان شهری زنجان اشاره کرد و گفت: 36 دستگاه مینی بوس برای نوسازی ناوگان در حال خرید است و به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در راستای ارائه گزارش به شهروندان و همچنین پیشبرد بهتر پروژه های شهری برنامه بازدید اصحاب رسانه از پروژه های شهری انجام شد.

در این پروژه اصحاب رسانه به همراه رییس شورای شهر، اعضای شورا و سرپرست شهرداری از چند پروژه شاخص شهری بازدید و در جریان آخرین پیشرفت آن ها قرار گرفتند.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان در نشست خبری این بازدید با اشاره به اینکه اولویت شورا و شهرداری شتاب دادن به پروژه های شهری و اتمام آنهاست، بیان کرد: تلاش ما این است که  حداکثر تا اوایل سال آینده تکمیل پروژه ها به پایان برسد.

منصور مرادلو با اشاره به اینکه از مهمترین مطالبات شهروندان تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری است، اضافه کرد: امیدواریم به درستی پاسخگوی مطالبات شهروندان باشیم.

وی در ادامه میزان بودجه سال جاری شهرداری زنجان را 829 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ما به عنوان عضو شورا وظیفه داریم که به بند بند اجرای بودجه و درست هزینه شدن آن نظارت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 دستگاه مینی بوس وارد چرخه مسافربری می شوند

36 دستگاه مینی بوس وارد چرخه مسافربری می شوند