مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 07:052021-12-27حوادث

بیش از 150 ساختمان درمانی در وضعیت پرخطر/ بیمارستان های دولتی ناایمن اند


عامل اصلی توسعه حریق در کلینیک سینا اطهر عدم دور بندی پلکان ها و عدم حوزه بندی حریق و دود فضاها نسبت به همدیگر بود که عدم ساماندهی تجهیزات پر خطر مانند سیلندرهای اکسیژن مزید بر علت شده بود.

- عامل اصلی توسعه حریق در کلینیک سینا اطهر عدم دور بندی پلکان ها و عدم حوزه بندی حریق و دود فضاها نسبت به همدیگر بود که عدم ساماندهی تجهیزات پر خطر مانند سیلندرهای اکسیژن مزید بر علت شده بود.

معاونت حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه طی سال های اخیر از 702 بیمارستان، مرکز درمانی، کلینیک و.

بازدید کردیم و به آن ها دستور العمل و اخطار دادیم، گفت: از میان این ساختمان درمانی بازدید شده، بیش از 150 ساختمان نا ایمن و پرخطر هستند.

کامران عبدولی در گفت و گو با ایسنا، درباره ایمنی در مراکز درمانی پایتخت اظهار کرد: درچند سال اخیر 702 مرکز درمانی شامل بیمارستانها، کلینیک ها و .

شناسایی و برای آنها دستورالعمل ایمنی و آتش نشانی صادر شده است لیکن علی رغم پیگیری و اخطار برای تک تک آنها هنوز پیشرفت اجرایی دستورالعمل ایمنی بسیار کند و نگران کننده است.

وی ادامه داد: از میان 702 ساختمان درمانی بازدید شده تعداد 150 مورد با خطر بسیار زیاد است که بی درنگ باید نسبت به ایمن سازی آنها اقدام شود که در صورت عدم ایمن سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 150 ساختمان درمانی در وضعیت پرخطر/ بیمارستان های دولتی ناایمن اند

بیش از 150 ساختمان درمانی در وضعیت پرخطر/ بیمارستان های دولتی ناایمن اند