مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 07:102021-12-27سياسي

سرنوشت مرکز جامع سرطان غرب کشور چه می شود؟


عملیات اجرایی مرکز جامع سرطان غرب کشور در استان همدان با وجود افتتاح فاز نخست آن از سوی بنیاد فرشچیان متوقف شده و هنوز علت امر مشخص نیست،.

- خبرگزاری فارس - همدان: شهریور سال 94 بود که با سفر روحانی، رییس جمهور وقت به استان همدان، توسط وزیر وی دکتر هاشمی؛ مرکز جامع سرطان همدان؛ به عنوان مرکز جامع سرطان غرب کشور کلنگ زنی شد و قرار بر این شد که این مرکز در 6 طبقه طراحی شود.

زیرزمین این پروژه برای خدمات رادیوتراپی خارجی و داخلی و طبقه همکف برای خدمات شیمی‎ درمانی تعریف شد و همچنین طبقه اول به مرکز آموزشی تحقیقاتی شامل اتاق کنفرانس، کتابخانه، پاویون رزیدنت های خانم و آقا، مرکز تحقیقات، اتاق از سال  97 در فضای بیمارستان بعثت همدان آغاز شد.

این مرکز که سه فاز اجرایی برای آن در نظر گرفته شده بود، 28 تیرماه امسال فاز نخست آن تکمیل و با حضور مسئولان کشوری و استانی به افتتاح رسید، هرچد گفته می شود با وجود پنج ماه از افتتاح فاز نخست این پروژه بزرگ، هنوز هیچ خدمتی برای بیماران مبتلا به سرطان در این مرکز ارائه نمی شود و حتی یک بیمار هم پذیرش نداشته است.

خلاصه فازهای بعدی این پروژه نیز باید با ایجاد آزمایشگاه، مراکز تشخیصی، شیمی درمانی و آی سی یو در مرحله دوم افتتاح می شد و در مرحله سوم که پیش بینی شده بود اسفند 1400 پایان یابد، پژوهشگاه سرط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت مرکز جامع سرطان غرب کشور چه می شود؟

سرنوشت مرکز جامع سرطان غرب کشور چه می شود؟