مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 07:102021-12-27سياسي

دانشگاه تهران باید طلایه دار میدان عملیاتی شدن تبادل بین حوزه و دانشگاه باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مهدی کرمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، - رییس نهاد رهبری در دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران در زمینه وحدت حوزه و دانشگاه باید طلایه دار میدان عملیاتی شدن تبادل بین حوزه و دانشگاه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مهدی کرمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، یکی از مصادیق تحقق وحدت حوزه و دانشگاه را تبادل آثار علمی شخصیت ها و مؤسسات فعال در این دو نهاد دانست و گفت: ایجاد مرکز تبادلات حوزه و دانشگاه در قالب یک اندیشکده در ساختار جدید دانشگاه تهران، گام نویی در این راستا است.

وی افزود: این مرکز می تواند زمینه استفاده از ظرفیت آثار تولیدی مراجع عظام و علمای حوزه و همچنین مؤسسات علمی فعال زیر نظر ایشان را در حوزه های مختلف از جمله تحول در علوم انسانی فراهم کند.

امیدواریم زمینه ای فراهم شود تا موسساتی که در حوزه های علمیه و دانشگاه ها درباره تمدن نوین اسلامی کار کرده اند در این اندیشکده گرد هم جمع شوند.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی خاطرنشان کرد: هم در حوزه و هم در دانشگاه، شخصیت ها و مؤسسات و مراکز مختلفی وجود دارند که در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران باید طلایه دار میدان عملیاتی شدن تبادل بین حوزه و دانشگاه باشد

دانشگاه تهران باید طلایه دار میدان عملیاتی شدن تبادل بین حوزه و دانشگاه باشد