مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 07:102021-12-27سياسي

جدی: جهاد دانشگاهی می تواند در استفاده از تولیدات داخلی اعتماد سازی کند


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: جهاد دانشگاهی هم از نظر علمی و هم از بعد عملیاتی و تبدیل علم به محصول می تواند خلأ موجود در دانشگاه ها را برطرف کند و موجب افزایش اعتماد عمومی به تولیدات داخلی شود.

- یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: جهاد دانشگاهی هم از نظر علمی و هم از بعد عملیاتی و تبدیل علم به محصول می تواند خلأ موجود در دانشگاه ها را برطرف کند و موجب افزایش اعتماد عمومی به تولیدات داخلی شود.

علی جدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی 1400 که در مرکز نمایشگاهی بوستان گفت وگوی تهران در حال برگزاری است، در گفت وگو با ایسنا درباره عملکرد جهاد دانشگاهی طی 41 سال گذشته اظهار کرد: عملکرد جهاد دانشگاهی از بدو تاسیس تاکنون بسیار خوب بوده است و این نهاد روی موضوعات خوبی دست گذاشتند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی عدم بهره برداری از تولیدات داخلی را یکی از مشکلات امروز کشور عنوان کرد و گفت: یکی از دلایل نامهربانی نسبت به تولیدات داخلی عدم اعتماد به این ظرفیت ها است؛ این موضوع از گذشته وجود داشته است و بسیاری از مدیران ریسک استفاده از تولیدات داخلی را نمی پذیرند چراکه معتقدند این محصولات امتحان خود را پس نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدی: جهاد دانشگاهی می تواند در استفاده از تولیدات داخلی اعتماد سازی کند

جدی: جهاد دانشگاهی می تواند در استفاده از تولیدات داخلی اعتماد سازی کند