مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 07:302021-12-27سياسي

آزادسازی 7 هزار هکتار اراضی تغییر کاربری یافته در البرز


حاشیه نشینی، آسیب های اجتماعی، حضور اتباع بیگانه فاقد مجوز و حفر چاه های غیرمجاز از جمله بزه ها و جرایمی است که تغییر کاربری های غیرمجاز با خود به همراه دارد.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری البرز گفت: حاشیه نشینی، آسیب های اجتماعی، حضور اتباع بیگانه فاقد مجوز و حفر چاه های غیرمجاز از جمله بزه ها و جرایمی است که تغییر کاربری های غیرمجاز با خود به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حضور رییس کل دادگستری استان، رییس کل محاکم عمومی و انقلاب و دادستان عمومی و انقلاب کرج، امام جمعه و فرماندار ساوجبلاغ و جمعی از مدیران و اعضای شورای تامین این شهرستان آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری ساوجبلاغ برگزار شد.

حسین فاضلی هریکندی در این آیین به ویژگی های خاص و منحصر به فرد شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و افزود: این شهرستان یکی از مناطق هدف برای اسکان جمعیت پایتخت و کرج است که در کنار آن قرار گرفتن در معرض تغییر کاربری ها و ساخت و سازهای غیرمجاز به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب، یکی از ویژگی های خاص این شهرستان است.

پرونده شرکتی با فروش غیرقانونی 739 واحد مسکن مهر رییس کل دادگستری استان البرز گسترش ساخت و سازها بدون فراهم کردن زیرساخت های لازم و همچنین برخی از جرایم مربوط به واگذاری های فاقد مجوز را از آسیب های جدی این شهرستان دانست و به عنوان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 7 هزار هکتار اراضی تغییر کاربری یافته در البرز

آزادسازی 7 هزار هکتار اراضی تغییر کاربری یافته در البرز