دوره های کارآفرینی دانشگاه تهراندوره های دفتر آموزش های کاربردی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران فرصت بسیار مناسب و خوبی برای علاقه مندان به تحصیل در دوره های بسیار کاربردی کارآفرینی است. - با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات فرایند بازاریابی تغییر کرده است. علم بازاریابی یک علم بین رشته ای است که شیوه عملکرد کسب و کارهای مخصوصا نوپا را از لحاظ ساختاری تغییر می دهد. با کمک این علم ابتدا نیازسنجی بازار انجام شده و برنامه های بعدی تدوین می گردد. این فرایند با حفظ مشتریان سابق و به دست آوردن مشتری های هدفمند جدید، بهره وری و کارایی سازمان را افزایش می دهد. هدف از این دوره توانمندسازی مدیران استارت آپ هایی است که به فرایندهای بازاریابی به صورت تکنولوژی نیاز دارند. طول مدت این دوره 120 ساعت می باشد که هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار می گردد. در پایان دوره گواهینامه قابل استعلام از دانشگاه تهران به دانشجو اعطا می گردد. چرا دوره جامع بازاریابی دیجیتال بازاریابی دیجیتال، فرایند سخت و پرهزینه بازاریابی سنتی را تبدیل به یک فرایند دیجیتالی هدفمند می کند. با سپری کردن این دوره افراد فرایند بازاریابی را به صورت گام به گام از تحقیقات بازار و نیازسنجی مشتری گرفته تا رضایت سنجی و تدوین برنامه های استراتژیک بازاریابی در بستر فناوری می آموزند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |