مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 07:352021-12-27سياسي

رزمایش نظامی اخیر اقتدار نظام اسلامی را به اثبات رساند


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: رزمایش نظامی اخیر خوف و ترس در سران رژیم صهیونیستی به وجود آورد و اقتدار نظام اسلامی را به اثبات رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین طیبی فر صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: ما در دوران سخت و پیچیده ای زندگی می کنیم که دشمنان اسلام از هر طرف برای مبارزه با اسلام در یک صف واحد فعال شده و به عبارتی تشکیل احزاب داده اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: مقابله با دشمن نیازمند ایستادگی، مقاومت و خلاقیت های رو به روز در نظام جمهوری دارد تا اقتدارمان حفظ شود.

طیبی فر با اشاره به اینکه با اقتدار می توانیم در دل دشمنان ترس بیندازیم، یادآور شد: رزمایش اخیر طبق روال از قبل پیش بینی شده و باید انجام می شد اما قبل از آن بیهوده گویی های رژیم صهیونیستی آغاز و وزیر جنگ رژیم حرف از عملیات نظامی علیه جمهوری اسلامی را مطرح کرد.

وی با بیان اینکه رزمایش پیامبر اعظم 17 یکی از مقتدرترین رزمایش های نظامی کشور ما بود، گفت: این رزمایش، رژیم صهیونیستی را مجبور کرد تا بگوید قصد هیچ گونه درگیری با جمهوری اسلامی ایران را نداریم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: این رزمایش در راستای عملیات حقیقی بود و این اقتدار به برکت انسجام ملت، هدایت های مقام معظم رهبری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش نظامی اخیر اقتدار نظام اسلامی را به اثبات رساند

رزمایش نظامی اخیر اقتدار نظام اسلامی را به اثبات رساند