مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 07:452021-12-27دانش

فعالیت «کانون خیریه نهال» دانشگاه علوم پزشکی مازندران تشریح شد


بهار زارع دبیر کانون خیریه نهال دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، گفت:کانون خیریه نهال یک کانون دانشجویی است که با حفظ کرامت و فارغ از مذهب، - فعالیت کانون خیریه نهال دانشگاه علوم پزشکی مازندران تشریح شد کانون خیریه نهال یک کانون دانشجویی است که با محوریت حمایت از کودکان کار و کودکان بدسرپرست زیر نظر معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاسیس شد.

بهار زارع دبیر کانون خیریه نهال دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، گفت:کانون خیریه نهال یک کانون دانشجویی است که با حفظ کرامت و فارغ از مذهب، نژاد، ملیت و قومیت برای حمایت و توانمندسازی نیازمندان، تلاش می کند.

زارع مطرح کرد: این کانون با استعانت خداوند متعال و همت جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، در اسفند سال 1393 با محوریت حمایت از کودکان کار و کودکان بدسرپرست زیر نظر معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاسیس شد.

دبیر کانون خیریه نهال دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: این کانون تاکنون توانسته است فرهنگ کار داوطلبانه و بشردوستانه را بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گسترش داده و در جهت رفع نیاز های مستمندان شناسایی شده استان مازندران گام های موثری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت «کانون خیریه نهال» دانشگاه علوم پزشکی مازندران تشریح شد

فعالیت «کانون خیریه نهال» دانشگاه علوم پزشکی مازندران تشریح شد