مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:152021-12-27اقتصادي

افراد خود مالک می توانند از تسهیلات نهضت ملی مسکن برخوردار شوند


مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت:افراد خود مالک می توانند برای ساخت واحدهای خود از تسهیلات قانون نهضت ملی مسکن برخوردار شوند .

- ایسنا/کردستان مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت:افراد خود مالک می توانند برای ساخت واحدهای خود از تسهیلات قانون نهضت ملی مسکن برخوردار شوند .

عرفان مرادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: براساس تصمیمات جدید و به منظور بهره مندی عموم مردم از مزایای طرح نهضت ملی مسکن ، هم استانی های عزیز در همه شهرهای استان که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمان اخذ کرده اند می توانند با مراجعه به سامانه saman.

mrud.

irو ثبت نام در این سامانه از تسهیلات مقرر در طرح نهضت ملی مسکن (شهر سنندج 350میلیون تومان و در سایر شهرهای استان 300 میلیون تومان ) برخوردار شوند.

مرادی تصریح کرد: مالکین این اراضی می توانند به ازای هر واحد به طور مجزا تسهیلات در یافت و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را برای دریافت کارت اقساط و انجام قسط بندی به بانک عامل معرفی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به مدارک مورد نیاز برای بهره مندی از این طرح عنوان کرد:سند مالکیت و پروانه ساختمان تنها مدارک مورد نیاز برای استفاده از این تسهیلات است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد خود مالک می توانند از تسهیلات نهضت ملی مسکن برخوردار شوند

افراد خود مالک می توانند از تسهیلات نهضت ملی مسکن برخوردار شوند