مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:152021-12-27اجتماعي

آمادگی دستگاه های اجرایی زنجان در برابر حوادث و بلایا ضروری است


آمادگی دستگاه های اجرایی این استان در برابر حوادث و بلایا ضروری است.

- استان زنجان را جزو استان های زلزله خیز اعلام کرد و گفت: در این میان باید آمادگی همواره مورد توجه دستگاه های متولی امر مدیریت بحران استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این استان پتانسیل های خوبی دارد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پایه و دانشگاه زنجان مطالعات خوبی را در خصوص شناسایی گسل های زلزله استان انجام دادند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: حرائم گسل ها به شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی اعلام شده و از ساخت و سازهای بلند مرتبه جلوگیری می شود و نباید ساخته شود.

کرامتی بر لزوم آمادگی دستگاه های اجرایی استان در برابر حوادث و بلایا تاکید کرد و افزود: در زمینه زلزله برنامه های خوبی در استان انجام شده و مطالعات وسیعی انجام گرفته که در صورت بروز زلزله و با همکاری و همراهی مردم کمترین چالش و مشکلات رخ می دهد.

وی افزود: امسال و سال گذشته آموزش های خوبی برای اقشار مختلف جامعه در استان انجام گرفته و به صورت مجازی هم آموزش ها انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان بر لزوم نهادینه سازی فرهنگ ایمنی و آموزش در جامعه تاکید کرد و ابراز داشت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ها در این زمینه بسیار موثراست و باید تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دستگاه های اجرایی زنجان در برابر حوادث و بلایا ضروری است

آمادگی دستگاه های اجرایی زنجان در برابر حوادث و بلایا ضروری است