مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:202021-12-27پزشكي

حذف فیزیکی راهکار موثری برای ساماندهی سگ های بلاصاحب نیست


رییس سازمان مردمی حفاظت از حیوانات گفت: تا به امروز هیچ مرجع علمی و معتبری در دنیا حذف فیزیکی سگ و گربه ها را عامل کاهش جمعیت آنها و مقابله با بیماری های مشترک بین حیوان و انسان معرفی نکرده است و انتظار می رود دستگاه های متولی توصیه ها و شیوه های ارائه .

- ایسنا/البرز رییس سازمان مردمی حفاظت از حیوانات گفت: تا به امروز هیچ مرجع علمی و معتبری در دنیا حذف فیزیکی سگ و گربه ها را عامل کاهش جمعیت آنها و مقابله با بیماری های مشترک بین حیوان و انسان معرفی نکرده است و انتظار می رود دستگاه های متولی توصیه ها و شیوه های ارائه شده توسط سازمان بهداشت جهانی را الگو قرار داده و متحدا سعی در انجام اقدامات اصولی و یکپارچه داشته باشند.

فرشاد اربابی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سازمان مردمی حفاظت از حیوانات یکی از مراجع رسمی در موضوع حمایت از حیوانات محسوب می شود، گفت: اخیرا شاهد حواشی و اختلاف نظرهای زیادی در خصوص تعارض سگ های بلاصاحب با جوامع انسانی و گونه های حیات وحش هستیم که پررنگ کردن سهوی یا عمدی این موضوع موجب شده بسیاری از کاستی ها و معضلات اصلی محیط زیست کشور در سایه ای از بی توجهی قرار گیرد.

اربابی ضمن نارضایتی از عملکرد دستگاه های نظارتی در خصوص ساماندهی سگ های بلاصاحب خاطرنشان کرد: ناکارآمدی و بی توجهی دستگاه های ذیربط م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف فیزیکی راهکار موثری برای ساماندهی سگ های بلاصاحب نیست

حذف فیزیکی راهکار موثری برای ساماندهی سگ های بلاصاحب نیست