مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:252021-12-27اجتماعي

فرهنگ محیط زیست ایرانی ها زیر ذره بین «چرخ»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در بخش تازه ها محمدحسین عباس پور، زیست شناس سلولی و مولکولی، از جیمزوب و حیات فرازمینی خواهد گفت و مهتاب دمیرچی، - شصت وهفتمین قسمت فصل هشتم چرخ به بررسی خدمات سبز و فرهنگ محیط زیست اختصاص دارد.

این برنامه ساعت 19 امروز، دوشنبه 6 دی 1400 از شبکه ی چهار پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در بخش تازه ها محمدحسین عباس پور، زیست شناس سلولی و مولکولی، از جیمزوب و حیات فرازمینی خواهد گفت و مهتاب دمیرچی، کارشناس ارشد اقلیم شناسی، از آب شدن یخچال های هیمالیا.

در بخش دیگری از چرخ ، محمدرضا مقدسیان با حمید جلالوندی، مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست درباره ی خدمات سبز و فرهنگ محیط زیست گفتگو می کند.

محیط زیست به عنوان مهم ترین سرمایه ما مطرح است.

مصرف بهینه و جلوگیری از اسراف با اندوخته های ما آمیخته شده و این در حالی است که بحران های زیست محیطی روز به روز در حال تغییر و تحول شدیدتر شده اند و با عواقب وخیم تر مانند سیل، زلزله، طوفان، از بین رفتن مناطق ساحلی و مرجانی خود را نشان داده است.

فرهنگ سازنده ی محیط زیست است.

محیط زیست و حفاظت از آن موضوعی جدی است که پس از مواجهه ی انسان در دوران صنعت با بروز مشکلات ناشی از استفاده ی بی رویه از منابع طبیعی و تخلیه ی انواع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ محیط زیست ایرانی ها زیر ذره بین «چرخ»

فرهنگ محیط زیست ایرانی ها زیر ذره بین «چرخ»