مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:252021-12-27پزشكي

دُز بوستر در کنترل اُمیکرون موثر است/خود درمانی ممنوع


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دریافت دُز سوم را در پیشگیری از ابتلای افراد به سویه جدید اُمیکرون و قطع زنجیره بیماری بسیار تاثیرگذار دانست.

- دکتر سید وحید حسینی دوشنبه 6 دی در چهارصد و شصت و پنجمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مردم خواست تا با تزریق دُز سوم واکسن، اطرافیان و عزیزان خود را به مشارکت در این ایمن سازی ضروری تشویق کنند.

او با اعلام اینکه جانباختگان کرونا شامل همه گروه های سنی هستند، هشدار داد: ابتلا به کرونا مختص به گروه سنی خاصی نیست و این خطر، بی رحمانه تمام عزیزان ما را تهدید می کند؛ در چنین شرایطی لازم است همه از خود و دیگران در برابر این ویروس منحوس مراقبت کنیم.

ضرورت پرهیز از خوددرمانی حسینی همچنین خوددرمانی در هنگام بروز علایم کرونا با مراجعه به داروخانه، بدون مراجعه به پزشک را یکی از نگرانی های کنونی مجموعه سلامت عنوان کرد که موجب انتشار بیشتر ویروس در جامعه می شود و افزود: دریافت دارو چرخه انتقال بیماری را قطع نکرده و برای شناسایی و پیشگیری از ابتلا به سویه جدید اُمیکرون، افراد باید به مراکز 16 ساعته و پزشک خانواده خود مراجعه و از مصرف خودسرانه دارو پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دُز بوستر در کنترل اُمیکرون موثر است/خود درمانی ممنوع

دُز بوستر در کنترل اُمیکرون موثر است/خود درمانی ممنوع