مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:302021-12-27پزشكي

دریافت دوز سوم واکسن تنها راه مقابله با امیکرون


سرپرست علوم پزشکی شیراز دریافت دوز سوم را در پیشگیری از ابتلای افراد به سویه جدید اُمیکرون و قطع زنجیره بیماری بسیار تاثیرگذار دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشامل همه گروه های سنی هستند، هشدار داد: ابتلاء به کرونا مختص به گروه سنی خاصی نیست و این خطر، بی رحمانه تمامی عزیزان ما را تهدید می کند؛ در چنین شرایطی لازم است همه از خود و دیگران در برابر این ویروس منحوس مراقبت کنیم.

وی خوددرمانی در هنگام بروز علائم کرونا با مراجعه به داروخانه، بدون مراجعه به پزشک را یکی از نگرانی های کنونی مجموعه سلامت عنوان کرد که موجب انتشار بیشتر ویروس در جامعه می شود و افزود: دریافت دارو چرخه انتقال بیماری را قطع نکرده و برای شناسایی و پیشگیری از ابتلاء به سویه جدید اُمیکرون، افراد باید به مراکز 16 ساعته و پزشک خانواده خود مراجعه و از مصرف خودسرانه دارو پرهیز کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز مهمترین اولویت امروز مجموعه سلامت را تسریع در واکسیناسیون و پوشش گسترده آن در گروه هدف جامعه عنوان کرد که در شرایط کنونی با تاکید بر دریافت دز سوم واکسن، برای افزایش ایمنی عمومی جامعه در حال انجام است.

او اضافه کرد: ضرورت دارد علاوه بر انجام واکسیناسیون کووید 19، به صورت سختگیرانه شیوه نامه های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی از سوی تمامی افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت دوز سوم واکسن تنها راه مقابله با امیکرون

دریافت دوز سوم واکسن تنها راه مقابله با امیکرون