مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:352021-12-27اقتصادي

به جز جان آدمیزاد، یک کالای ارزان دیگر هم داریم!


دولت هم در قیمت گذاری بلیت، تصمیم گیرنده است و هم بیست درصد گیشه را از گروه دریافت می کند یعنی همان کمک هزینه ای را که پرداخته، از گیشه می گیرد، - اگر اسم این کار کلاه شرعی نیست، پس چیست؟ در وضعیتی که قیمت انواع کالاها هر روز در حال افزایش است، ظاهرا بعد از جان آدمیزاد که مدام ارزان تر می شود، تنها کالایی که قیمتش بالا نرفته، بلیت تئاتر در بعضی از سالن های دولتی است.

همه می دانیم مخاطبان تئاتر در مجموعه ای مانند تئاتر شهر یا تالار مولوی، عموما طبقه متوسط یا دانشجو هستند که تماشای تئاتر برایشان یک پُز روشنفکری نیست بلکه برآمده از نیازی است که به کالای فرهنگی احساس می کنند.

این طبقه نه پول های آنچنانی دارد که به تماشای آثار لاکچری برود و نه اصلا دیدن این نوع کارها برایش مهم است.

با همین دیدگاه است که آثار نمایشی در مجموعه ای مانند تئاتر شهر بویژه در سالن های کوچک آن، عموما با بلیت هایی ارزان قیمت روی صحنه می روند تا طبقه متوسط و دانشجو بتواند از تماشای این آثار بهره مند شود اما در سال های اخیر، چندین مساله، این معادله را با اشکال رو به رو کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این مرکز هنرهای نمایشی در سالن های زیر پوشش دولت مانند مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر، وظیفه تهیه کنندگی آثار را بر عهده داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جز جان آدمیزاد، یک کالای ارزان دیگر هم داریم!

به جز جان آدمیزاد، یک کالای ارزان دیگر هم داریم!