مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:402021-12-27سياسي

مراسم استقبال از نیم ضریح مطهر سرداب امام زمان (عج) در مأمونیه برگزار شد


همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم استقبال و بدرقه نیم ضریح مطهر سرداب امام زمان (عج) در امامزاده سید منصور شهر مأمونیه و با حضور مسئولین و جمع پرشور دلدادگان به آستان آل الله برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم استقبال و بدرقه نیم ضریح مطهر سرداب امام زمان (عج) در امامزاده سید منصور شهر مأمونیه و با حضور مسئولین و جمع پرشور دلدادگان به آستان آل ا.

برگزار شد.

در این مراسم مسئول ستاد بازسازی عتبات استان مرکزی با بیان اینکه یکی از آرزوهای مراجع عظام، مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی این بوده که همواره شاهد آبادانی و رونق در حرمین عسکریین باشیم گفت: امروز این امر مهم تحقق یافته و اعتاب مقدسه و به ویژه حرمین عسکریین هر ساله شاهد حضور پرشور زائران و عاشقان اهل بیت (ع) هستند.

مظفر صفریان با تأکید به اینکه در طول تاریخ همواره شاهد آبادی، بازسازی و عمران این بیوت الهی بوده ایم؛ خاطرنشان کرد: آثار هنر ایرانی در تمامی حرم های مطهر وجود داشته و به یاری خداوند این پیشکش به آستان با عظمت امام زمان(عج) ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم استقبال از نیم ضریح مطهر سرداب امام زمان (عج) در مأمونیه برگزار شد

مراسم استقبال از نیم ضریح مطهر سرداب امام زمان (عج) در مأمونیه برگزار شد