مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:502021-12-27اقتصادي

61 پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد صادر شد


مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از صدور و تمدید 61 پروانه کاربرد علامت استاندارد در 9 ماهه اول سال جاری در این استان خبر داد.

- ، بهمن رحمتی افزود: در راستای ایجاد اشتغال پایدار و استانداردسازی محصولات تولیدی استان، طی 9 ماهه گذشته تعداد 61 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی، ساختمانی و معدنی، شیمیایی و انگ فلزات گرانبها صادر و تمدید شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد، 29 پروانه صدور و 32 مورد آن تمدید شده است، اظهار کرد: ابتدا باید ثبت درخواست صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده مشمول استاندارد اجباری در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سینا توسط متقاضی انجام شود.

رحمتی تصریح کرد: همچنین باید شرایط لازم برای احراز مجوز تولید آزمایشی شامل: وجود خط تولید مجهز، احداث و تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفیت و معرفی مدیر کنترل کیفیت واجد شرایط، به واحد داده می شود.

وی تاکید کرد: در صورت تأیید نتیجه آزمون یک نمونه گرفته شده در زمان تولید آزمایشی، پرونده ی واحد جهت صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد در کمیته علائم اداره کل استاندارد مطرح و در صورت تأیید، پروانه کاربرد علامت استاندارد با اعتبار سه ساله صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد صادر شد

61 پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد صادر شد