مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:552021-12-27اجتماعي

میانگین خانه های مقاوم سازی شده زنجان 52 درصد است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: در سطح استان زنجان به طور میانگین 52 درصد خانه های روستایی مقاوم سازی شده که در شهرستان خدابنده این مهم 62 درصد است.

- صفی الله کرامتی پیش از ظهر امروز (6 دی ماه) در مراسم برگزاری مانور زلزله که در سالن مدیریت بحران شهرداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان در آموزش به منظور پیشگیری از حوادث و ارائه خدمات امداد و نجات پیشتاز است، اظهار کرد: با توجه به تجربه زلزله بم ضروری است تا تمهیدات جدی را برای مقابله با حوادث اعمال کنیم تا در صورت وقوع زلزله و سایر بلایای طبیعی شاهد کشته، مجروح شدن و بی سرپرست شدن هم وطنان و کودکان سرزمین مان نباشیم.

وی با یادآوری اینکه به همین منظور جمعیت هلال احمر در سطح استان زنجان با ایجاد تیم های امدادی، خانه های هلال و تشریک مساعی با سایر دستگاه های اجرایی نسبت به آموزش عموم مردم در تلاش است، متذکر شد: انتظار داریم همه مردم در این خصوص هلال احمر را یاری کنند و از آموزش های رایگان این مجموعه بهره مند شوند.

این مسئول با توضیح این مطلب که نیاز است تا همه مردم برای مواقع اضطراری، نحوه امداد و نجات و روش صحیح پناه گیری را آموزش ببینند، یادآور شد: با بهره گیری از آموزش ها در مواقع ضروری با حفظ خونسردی می توان به حتم تصمیم گیری درست و منطقی اتخاذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین خانه های مقاوم سازی شده زنجان 52 درصد است

میانگین خانه های مقاوم سازی شده زنجان 52 درصد است