مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:552021-12-27سياسي

631 واحد مسکونی به مددجویان ایلام واگذار شد


631 واحد مسکونی به مددجویان ایلام با حضور مسئولان استانی و کشوری واگذار شد.

- ، صبح امروز دوشنبه در آیینی که با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در محل مجتمع فرهنگی لاله ایلام برگزار شد با اعلام پایان کار 631 واحد مسکونی احداثی مربوط به تفاهم نامه مشترک بین کمیته امداد و سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان ایلام به مددجویان واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین در سخنانی گفت: برای ساخت این واحدهای مسکونی 233 میلیارد و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد هزینه شده و حوزه محرومیت زدایی سپاه استان ایلام کار اجرایی این تعداد واحد مسکونی را برعهده گرفته است.

رضا طاهری با عنوان اینکه کار ساخت این واحدهای مسکونی از سال 1395 آغاز شده است، گفت: در مرحله اول واگذاری این واحدها 409 مورد و در مرحله پایانی نیز 222و احد تحویل نیازمندان فاقد مسکن این استان در روستاهای سراسر استان شده است.

وی اضافه کرد: در پایان مراحل ساخت این واحدهای مسکونی مشترک لازم می دانم ازسازمان بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، گروه های جهادی، قرارگاه سازندگی امام رضا (ع)، خیرین، اقوام و بستگان مددجویان و تمامی عزیزانی که در خلق این کارماندگار نقش داشته اند تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

631 واحد مسکونی به مددجویان ایلام واگذار شد

631 واحد مسکونی به مددجویان ایلام واگذار شد