مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:002021-12-27سياسي

عملیات فاطمی نسل سلیمانی در البرز برگزار می شود


عملیات فاطمی نسل سلیمانی و ویژه برنامه های ایام شهادت حضرت زهرا (س) از 9 تا 16 دی ماه هر روز در قالب یک برنامه اجرا می شود.

- البرز - مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: عملیات فاطمی نسل سلیمانی و ویژه برنامه های ایام شهادت حضرت زهرا (س) از 9 تا 16 دی ماه هر روز در قالب یک برنامه اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری عملیات فاطمی نسل سلیمانی و ویژه برنامه های ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) استان البرز اظهار کرد: تقارن دو مناسبت سردار دل ها و ایام فاطمیه باعث شد ویژه برنامه خاص با نام پویش عهدنامه با حاج قاسم راه اندازی شود.

وی بیان کرد: حجم بالایی از مجموعه امور مساجد، ارشاد، سازمان تبلیغات و دیگر نهادهای مراسم ی متفاوتی برگزار خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: این ایام با ارتحال علامه مصباح هم مصادف می شود و هماهنگی این برنامه ها در این ایام برای خبرنگاران و برنامه ریزی مردمی حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات فاطمی نسل سلیمانی و ویژه برنامه های ایام شهادت حضرت زهرا (س) از 9 تا 16 دی ماه هر روز در قالب یک برنامه به ترتیب از پویش سراسری عهدنامه با حاج قاسم، مرا دریاب، به توان ما، مصباح دل ها، قهرمان ملت، کرسی تلاوت فاطمی، رزمایش بزرگ مواکب فاطمی و البرز فاطمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات فاطمی نسل سلیمانی در البرز برگزار می شود

عملیات فاطمی نسل سلیمانی در البرز برگزار می شود