مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:052021-12-27سياسي

فتنه 88 نتیجه نپذیرفتن قانون بود/ فتنه گران کار نمانده نگذاشتند


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: در سال 1388 انتخابات با حضور و شرکت وسیع مردم برگزار شد اما برخی افراد که به دنبال اجرای مقاصد دشمن بودند سیر و مراحل قانونی انتخابات را نپذیرفتند.

- سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه یکی از ویژگی های اصفهان این است که همیشه در صحنه های دفاع از انقلاب، نظام و جمهوری اسلامی بیش از دیگر جاهای کشور در خط مقدم بوده است، اظهار داشت: این پیشگامی را در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی، برقراری امنیت، مقابله با توطئه گروهک ها و جداسازی بخش هایی از کشور در مناطق جنوب شرق، شمال غرب شاهد بوده ایم؛ همچنین در جنگ نیز رتبه ایثارگری اصفهان ویژه است و پس از جنگ نیز شاهد این موضوع بوده ایم.

وی با اشاره به فتنه سال 88 توضیح داد: در سال 1388 انتخابات با حضور و شرکت وسیع مردم برگزار شد اما برخی افراد که به دنبال اجرای مقاصد دشمن بودند سیر و مراحل قانونی انتخابات را نپذیرفتند.

فدا با بیان اینکه ظرفیت های مختلفی برای این افراد قرار گرفت تا از مسیر قانونی مطالبات خود را پیگری کنند تصریح کرد: آن ها از این ظرفیت نظام استفاده نکردند و در آتش فتنه دمیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 88 نتیجه نپذیرفتن قانون بود/ فتنه گران کار نمانده نگذاشتند

فتنه 88 نتیجه نپذیرفتن قانون بود/ فتنه گران کار نمانده نگذاشتند