مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:152021-12-27بين الملل

اندیشکده یمنی: امارات حامی اصلی گروه های تروریستی در یمن است


یک اندیشکده همسو با دولت مستعفی یمن در گزارشی نوشت که دولت امارات در سال های حضور خود در یمن دست به حذف رقبای خود به بهانه مبارزه با تروریسم زده و همزمان حامی گروه های تروریستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اندیشکده یمنی هنا عدن در گزارشی به همکاری دولت امارات متحده عربی با گروه های تروریستی و حمایت مالی از آن ها در جهت کنار زدن رقبای سیاسی خود پرداخت.

به نوشته وبگاه عربی21 در این گزارش آمده است که دولت امارات در حالی که شعار جنگ علیه تروریسم می دهد، اما دیگر بهانه ای برای ادامه حضور در شکل داده، نمی تواند تا ابد ادامه یابد، به اعتبار اینکه دخالت نظامی در هر حال وجهه قانونی ندارد و هر لحظه امکان پایان جنگ وجود دارد، بنابراین امارات با وجود اینکه چندین بار اعلام کرده قصد خروج از یمن را دارد، اما مبارزه با تروریسم را بهانه کرده تا به ادامه حضور در یمن وجهه قانونی بدهد.

دلایل و اهداف اندیشکده هنا عدن سپس به دلایلی که موجب شده امارات به سمت استفاده از تروریسم جهت نیل به اهداف داخلی و بین المللی خود برود در یمن، پرداخت و نوشت که از لحاظ داخلی (در سطح یمن) هدف این است که به بهانه تروریسم، دشمنان و رقبا کنار زده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده یمنی: امارات حامی اصلی گروه های تروریستی در یمن است

اندیشکده یمنی: امارات حامی اصلی گروه های تروریستی در یمن است