مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:152021-12-27سياسي

بسترهای لازم برای کشف و معرفی هنرمندان فراهم شود


رییس حوزه هنری لرستان پویش سلیمانی را اقدامی در جهت گسترش فعالیت های هنری در همه نقاط استان دانست و گفت: ما به عنوان متولیان فرهنگی وظیفه داریم شرایط و بسترهای لازم را برای کشف و معرفی هنرمندان در رشته های مختلف را فراهم کنیم.

- سامان سپهوند، در کارگاه نمایش نامه نویسی و بازیگری از ایده تا اجرا که شنبه، چهارم دی با عنوان پویش سلیمانی در خرم آباد آغاز شد، اظهار کرد: هدف از برنامه ریزی و اجرای این برنامه گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در همه نقاط مختلف استان است.

وی با بیان این که برگزاری این کارگاه تاکنون در سه شهرستان الیگودرز، دورود و بروجرد بازخورد خوبی داشته و با استقبال مناسبی مواجه شده است، افزود: این میزان شوق و استقبال و علاقمندی هنرمندان در شهرستان های مختلف ضرورت برنامه ریزی و ایجاد بستر مناسب جهت اجرای برنامه های مختلف را به عنوان یک نیاز و ضرورت نشان می دهد.

سپهوند با بیان این که برگزاری پویش سلیمانی در قالب کارگاه های نمایش نامه نویسی و بازیگری باعث شده جوانان علاقمند، پرانرژی و با استعدادی در عرصه نمایش معرفی شوند، اضافه کرد: ما به عنوان متولیان فرهنگی وظیفه داریم شرایط و بسترهای لازم را برای کشف و معرفی هنرمندان در رشته های مختلف فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترهای لازم برای کشف و معرفی هنرمندان فراهم شود

بسترهای لازم برای کشف و معرفی هنرمندان فراهم شود