مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:202021-12-27اقتصادي

اتمام پروژه بافت با ارزش روستای گردشگری ملحمدره تا پایان سال آینده


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد از اتمام پروژه اجرای بافت با ارزش روستای گردشگری ملحمدره تا پایان سال 1401 خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد از اتمام پروژه اجرای بافت با ارزش روستای گردشگری ملحمدره تا پایان سال 1401 خبر داد.

محمد کرم معصومی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اجرای پروژه بافت با ارزش روستای گردشگری ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور از سال 86 آغاز شده و تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار این طرح تا پایان سال 1401 افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید تصریح کرد: تاکنون برای اجرای این طرح اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام طرح به اعتباری افزون بر دو میلیارد تومان نیاز دارد.

وی سنگ فرش ،جداره سازی ،دیوار حائل و مبلمان را از جمله عملیات های در دست اجرا در این روستای گردشگری در اجرای این طرح دانست و افزود: در حال حاضر پروژه ملی اجرای بافت باارزش روستای ملحمدره و نیز جدول گذاری روستای وندر آباد از محل فروش زمین دو پروژه فعال شهرستان اسدآباد در حوزه بنیاد مسکن به شمار می رود.

معصومی در ادامه با بیان اینکه تاکنون در 14روستای شهرستان هیچ گونه عملیات بهسازی انجام نشده است یاد آور شد: برای بهسازی این تعداد روستا به اعتباری افزون بر 10م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه بافت با ارزش روستای گردشگری ملحمدره تا پایان سال آینده

اتمام پروژه بافت با ارزش روستای گردشگری ملحمدره تا پایان سال آینده