مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:402021-12-27سياسي

پرونده های طلاق در استان سمنان آسیب شناسی شود


سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: برای کاهش معضلات اجتماعی با استفاده از ظرفیت سمن ها، علت یابی هر یک از پرونده های طلاق استان در دستور کار قرار گیرد.

- ، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، احمد ریواده در جلسه شورای راهبردی جمعیت سمنان با بیان اینکه ما در شورای راهبردی جمعیت وظیفه داریم تا برای توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی متناسب با سیاست های جمعیتی استان برنامه ریزی کنیم، تاکید کرد: کمبود جمعیت در رأس تهدیدات استان است، لذا باید برای این مهم راهکار و اقدام ارائه شود.

وی با بیان اینکه شاخص های اصلی جمعیت باید هر سه ماه یک بار در این شورا بررسی و گزارش تحلیلی آن به شورای برنامه ریزی ارائه شود، ابراز داشت: برنامه ریزی منطقه ای دیگر وظیفه، این شورا است و می بایست متناسب با این برنامه، سیاست گذاران منطقه ای را فعال کرد.

ضرورت تهیه گزارش تحلیلی سرپرست معاونت سیاسی استانداری سمنان با بیان اینکه باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و برای علت یابی هر یک از پرونده های طلاق استان استفاده کرد، تاکید داشت: باید طلاق ها، اختلافات و مشکلات اجتماعی را علت یابی و از ساده انگاری پرهیز کنیم.

ریواده با اشاره به اینکه قانون برنامه ششم توسعه کشور و سیاست های کلی نظام، نقشه مهندسی فرهنگی کشور به عنوان اسناد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های طلاق در استان سمنان آسیب شناسی شود

پرونده های طلاق در استان سمنان آسیب شناسی شود