مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:402021-12-27اقتصادي

لزوم ترویج کسب وکارهای نوپا برای رفع مشکل بیکاری


عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی فارس، یکی از مهم ترین مشکلات کشور را بیکاری فارغ التحصیلان حوزه فناوری اطلاعات دانست و گفت: نرخ فزاینده بیکاری جمعیت دانشگاهی، - کمبود نقدینگی بانک ها و ناتوانی دولت در ایجاد اشتغال از دلایلی ست که لزوم ورود کسب وکارهای نوپای خصوصی به عرصه های اقتصادی را ایجاب می کند.

یلدا راهدار یکشنبه 6 دی در نشست تخصصی چالش های تامین مالی جمعی در اتاق بازرگانی فارس بیان کرد: کسب و کارهای اینترنتی از یک سو با چالش های اقتصادی عمومی مواجه اند و از سویی با چالش های اختصاصی مانند اینماد و صیانت که هر کدام از این معضلات نگرانی هایی را برای فعالان این بخش ایجاد کرده است.

او افزود: هر چند اتاق های بازرگانی به ویژه اتاق بازرگانی فارس نظرات اصلاحی بخش خصوصی را به مسئولان و سیاست گذاران کشور ارائه کرده اما در برخی از طرح ها علیرغم ایرادها و مخالفت های کسب و کارهای اینترنتی دولت بر اجباری شدن آنها در کشور اصرار دارد.

راهدار اظهار کرد: کراود فاندینگ، نوعی تامین مالی جمعی و گونه ای از جمع سپاری در حوزه تامین مالی کسب و کارهای نوپا و ایده های نوآورانه است که این فرآیند نوآورانه مردم نهاد آنگونه است که فرد متقاضی، برنامه خود را در درگاه اینترنتی تامین مالی جمعی مطرح می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج کسب وکارهای نوپا برای رفع مشکل بیکاری

لزوم ترویج کسب وکارهای نوپا برای رفع مشکل بیکاری