مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:452021-12-27اجتماعي

دستورالعمل های بهسازی سازه ها بعد از زلزله بم که با تغییر مدیران به حاشیه رانده شد !


دانشیار پژوهشکده مهندسی سازه پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله با اشاره به تجربیات موفق مهندسان در بهسازی سازه ها در شهر بم بعد از زلزله ویرانگر این شهر در سال 82 گفت: - دستورالعمل های بهسازی سازه ها بعد از زلزله بم که با تغییر مدیران به حاشیه رانده شد ! دانشیار پژوهشکده مهندسی سازه پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله با اشاره به تجربیات موفق مهندسان در بهسازی سازه ها در شهر بم بعد از زلزله ویرانگر این شهر در سال 82 گفت: بعد از این زلزله جامعه مهندسان دستورالعمل های خوبی برای بهسازی سریع سازه ها ارائه کردند که در پیچ و خم های تغییر مدیریت به حاشیه رانده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر عبدالرضا سروقد مقدم در وبینار تخصصی به مناسبت سالگرد زلزله مخرب 5 دی 1382 و روز ایمنی زلزله و کاهش بلایای طبیعی ، زلزله بم را نقطه عطف در کشور دانست که جامعه علمی و فنی کشور برای ارتقای کاهش ریسک مخاطرات تلاش کردند، افزود: این زلزله در ساعت 5 و 26 دقیقه بامداد 5 دی ماه سال 1382 با بزرگای 6.

5 رخ داد و در مدت 12 ثانیه شهر زیبای بم را ویران کرد و بیش از 26 هزار نفر در آن کشته شدند.

وی با بیان اینکه این زلزله تاثیراتی بر جامعه مهندسی و تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل های سازه ها داشته است، اظهار کرد: مشکل اصلی کشور در مواجهه با مخاطرات آن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل های بهسازی سازه ها بعد از زلزله بم که با تغییر مدیران به حاشیه رانده شد !

دستورالعمل های بهسازی سازه ها بعد از زلزله بم که با تغییر مدیران به حاشیه رانده شد !