مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:552021-12-27ورزشي

قهرمان بانوی گیلانی در مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور


نخستین راند مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور دی ماه در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی با قهرمانی بانوان گیلانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نخستین راند مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور دوم و سوم دی ماه در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و بانوی گیلانی عاطفه رجب زاده توانست مقام اول را در کلاس منفی 1500 سی سی بانوان کسب کند.

مازیار ناظمی رییس فدراسیون و مهران همتیان نایب رییس فدراسیون با حضور در پیست آزادی از نحوه برگزاری این مسابقات بازدید کردند.

عاطفه رجب زاده از گیلان در این مسابقات توانست با درخشش خود مقام نخست و مدال طلا را به دست آورد تیم مردان و زنان گیلان با ترکیب خانم ها عاطفه رجب زاده، نسترن محمودی، محمد قسمتی، علی پسندیده و مرصاد محمدی با مربیگری آرش برهان و سرپرستی خانم مینا صامت در این رقابت ها شرکت کرده بود.

در پایان مسابقات نفرات برتر هر کلاس معرفی شدند که به شرح زیر است: کلاس تا 1500 بانوان: مقام اول عاطفه رجب زاده از گیلان مقام دوم فاطمه فروردینی از آیلند مقام سوم فرزانه پور عبدالله از البرز کلاس تا 2000 بانوان: یلدا مرادی مقام اول از آیلند زینب دلداده مقام دوم از اصفهان فرزانه اسدی مقام سوم از البرز کلاس آزاد بانوان:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان بانوی گیلانی در مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور

قهرمان بانوی گیلانی در مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور