مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 10:202021-12-27بين الملل

عضو ارشد انصارالله: گویا سخنگوی ائتلاف سعودی، سخنگوی ارتش اسراییل است


عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که سخنگوی ائتلاف سعودی طوری از رابطه یمنی ها با گروه های مقاومت عصبانی است که گویا سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی سخن می گوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف سعودی روز گذشته در کنفرانس خبری خود فیلمی را منتشر کرد که مدعی بود یک کارشناس جنبش حزب الله در این باره در صفحه توییتر خود نوشت که سخنگوی ائتلاف سعودی با استناد به یک ویدئوی جعلی و دوبله شده از اینکه روابط یمنی ها با مقاومت لبنان را محکوم کند، خجالت نمی کشد.

البخیتی افزود: هر کسی مواضع سخنگوی ارتش سعودی را در حالی که به کشورهای محور مقاومت حمله می کند، پیگیری کند، احساس می کند که گویا در حال گوش دادن به سخنان سخنگوی ارتش اسراییل است.

البخیتی در توییت دیگری نوشت: سخنگوی ارتش سعودی نیازی به ویدئوی جعلی برای اثبات روابط ما با مقاومت لبنان ندارد، چرا که ما خود را یک جبهه واحد برای مبارزه با ائتلاف صهیونیستی می دانیم.

دیروز نیز ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی دولت نحات ملی یمن گفت: اگر ما کارشناسانی از حزب الله و ایران داشتیم و از ما حمایت می کردند، به آنان افتخار می کردیم .

ائتلاف سعودی که در مارس 2015 تجاوز همه جانبه به یمن و محاصره این کشور را آغاز کرده، در طول بیش از شش سال نتوانسته به اهداف خود بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو ارشد انصارالله: گویا سخنگوی ائتلاف سعودی، سخنگوی ارتش اسراییل است

عضو ارشد انصارالله: گویا سخنگوی ائتلاف سعودی، سخنگوی ارتش اسراییل است