مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 10:252021-12-27اجتماعي

هفت پایگاه امداد و نجات نیمه تمام در آذربایجان شرقی وجود دارد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: در سطح استان هفت پایگاه امداد و نجات نیمه تمام داریم که تکمیل شان مشروط به تامین اعتبار و انجام تعهدات کارخانه ها و صنایع است.

- ، حمید حسین پور روز دوشنبه در نشستی درباره بررسی وضعیت پایگاه های امداد و نجات شهرستان میانه با بیان اینکه شهرستان میانه از لحاظ موقعیت، جمعیت و شرایط از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: با توجه به آماده بودن زمین و نقشه پایگاه امداد و نجات این شهرستان، ما این آمادگی را داریم که به محض احداث ساختمان پایگاه امدادی، تجهیزات، آمبولانس و نیروها را در آن مستقر و خدمات ارائه کنیم.

فرماندار میانه نیز در این نشست بر لزوم تسریع در احداث پایگاه امداد و نجات شهرهای آقکند و ترک تاکید کرد.

مسعود سعادتی، هلال احمر را نهادی مسئولیت پذیر و پای کار در بحران های مختلف عنوان کرد و افزود: احداث پایگاه امدادی هلال احمر در شهر آقکند به عنوان تعهد شرکت فولاد آذربایجان و همچنین شهر تَرک ، از خواسته ها و دغدغه های مهم شهرستان است که در خصوص آقکند شرکت فولاد ملزم به انجام تعهدات در اسرع وقت بوده و پیگیر ایجاد پایگاه در شهر تَرک نیز هستیم.

وی با بیان اینکه خیابان معلم شهر میانه یکی از پرترافیک ترین نقاط این شهر محسوب می شود، بر لزوم توافق و مصالحه بین هلال احمر و شهرداری میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت پایگاه امداد و نجات نیمه تمام در آذربایجان شرقی وجود دارد

هفت پایگاه امداد و نجات نیمه تمام در آذربایجان شرقی وجود دارد