مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 10:252021-12-27اجتماعي

موج جدید بارش در راه اصفهان است/ برف و باران استان را فرا می گیرد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از روز چهارشنبه با نفوذ سامانه ناپایدار بارشی در اکثر مناطق افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید موقت و بارش پراکنده و در غرب و جنوب بارش برف و باران پیش بینی می شود.

- حجت اله علی عسگریان، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار بر روی استان طی 2 روز آینده است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد و در مناطق مرکزی و صنعتی استان تا اوایل روز چهارشنبه، غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود علی عسگریان بیان کرد: از روز چهارشنبه با نفوذ سامانه ناپایدار بارشی در اکثر مناطق افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید موقت و بارش پراکنده و در غرب و جنوب بارش برف و باران پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه این سامانه تا اوایل هفته آینده و به طور متناوب بر روی استان فعال خواهد بود، گفت: شدت بارش از عصر روز پنجشنبه تا اوایل روز جمعه و برای نیمه شمالی طی روز جمعه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید بارش در راه اصفهان است/ برف و باران استان را فرا می گیرد

موج جدید بارش در راه اصفهان است/ برف و باران استان را فرا می گیرد