مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 10:352021-12-27سياسي

قدیمی ترین کتابخانه خرم دره فقط 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


رییس نهاد کتابخانه های عمومی خرم دره گفت: پس از شش سال از آغاز عملیات اجرایی کتابخانه مدرس که قدیمی ترین کتابخانه خرم دره است، این پروژه فقط 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ایسنا/زنجان رییس نهاد کتابخانه های عمومی خرم دره گفت: پس از شش سال از آغاز عملیات اجرایی کتابخانه مدرس که قدیمی ترین کتابخانه خرم دره است، این پروژه فقط 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

لیلا صباغی ظهر امروز (6 دی ماه) در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی خرم دره با اشاره به مهم ترین برنامه های برگزار شده در هفته کتاب، اظهار کرد: از مهم ترین این برنامه ها می توان به نصب بنرهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با کتاب داران هفت کتابخانه شهرستان، دیدار ادارات مختلف از کتابخانه ها، برگزاری محفل قرآنی، دیدار با کتاب فروشان، گلباران مزار شهدا و برگزاری نمایشگاه اشاره کرد.

وی با اشاره به شاخص های فرهنگی شهرستان تا پایان آبان ماه امسال، ادامه داد: بر اساس افق 1404 نهاد عمومی کتابخانه های عمومی کشور باید به ازای هر 10 هزار نفر یک کتابخانه فعال باشد که در خرم دره وضعیت موجود برای هر 9707 نفر یک کتابخانه فعال است که با بهره برداری از کتابخانه مدرس، این رقم به زیر 10 هزار نفر در این شهرستان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدیمی ترین کتابخانه خرم دره فقط 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

قدیمی ترین کتابخانه خرم دره فقط 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد