مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 10:402021-12-27اجتماعي

اورژانس دانش آموزی «نماد» در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد


مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به افتتاح اورژانس دانش آموزی «نماد» در استان گفت: این مرکز هر روزه از ساعت هشت صبح تا 20 به دانش آموزان خدمات مشاوره ارائه می‎دهد.

- شهرکرد-مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به افتتاح اورژانس دانش آموزی نماد در استان گفت: این مرکز هر روزه از ساعت هشت صبح تا 20 به دانش آموزان خدمات مشاوره ارائه می‎دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرحناز قائدامینی پیش از ظهر دوشنبه در آیین افتتاحیه اورژانس دانش آموزی نماد ، اظهار کرد: این اورژانس دانش آموزی به منظور ارائه خدمات مشاوره ای به دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه اورژانس نماد در زمینه های مختلف به دانش آموزان مشاوره می دهد، عنوان کرد: تربیت نسل جدید به اطلاعات به روز نیاز دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروزه تکنولوژی رشد زیادی داشته است، تصریح کرد: اطلاعات زیادی فرزندان ما را احاطه کرده که این مهم کار تربیت را سخت تر می کند.

قائدامینی با بیان اینکه امروزه تربیت باید ظریف تر، حساس تر و خاص تر انجام شود، ادامه داد: این مسئله نیازمند هم افزایی بیشتر همه دستگاه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس دانش آموزی «نماد» در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

اورژانس دانش آموزی «نماد» در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد