مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 10:402021-12-27اقتصادي

جریمه میلیاردی یک شرکت تولیدکننده صنایع پلاستیکی در ابهر


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، از جریمه 16 میلیارد ریالی یک شرکت تولیدکننده صنایع پلاستیکی در ابهر خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، از جریمه 16 میلیارد ریالی یک شرکت تولیدکننده صنایع پلاستیکی در ابهر خبر داد.

رضا مظفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس گزارش واصله، اعزام و بررسی کارشناسان سازمان صمت، مشخص شد که یک شرکت تولیدکننده صنایع پلاستیکی در ابهر اقدام به خرید مواد اولیه محصولات پتروشیمی پلی پروپیلن از بورس کالا کرده است.

وی افزود: طبق دستورالعمل های سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار محصولات پتروشیمی، مواد اولیه خریداری شده باید صرفاً در واحد تولیدی مصرف شود ولی با توجه به پیگیری های انجام شده و مستندات و مدارک موجود، شرکت مذکور مواد اولیه را در چرخه تولید استفاده نکرده که این مهم تخلف محسوب می شود.

این مسئول، فعل اتفاق افتاده را خرید و واگذاری کالا خارج از ضوابط توزیع و عرضه نکردن در شبکه عنوان کرد و گفت: بر اساس ماده 17 قانون تعزیرات حکومتی، این شرکت به پرداخت جریمه 16 میلیارد ریالی محکوم شد و با پیگیری های انجام شده، این جریمه وصول و پرونده مختومه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس ماده 17 قانون تعزیرات حکومتی در مواردی که کالا بر خلاف ضوابط و مقررات توزیع و یا قیمت به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه میلیاردی یک شرکت تولیدکننده صنایع پلاستیکی در ابهر

جریمه میلیاردی یک شرکت تولیدکننده صنایع پلاستیکی در ابهر