مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 10:452021-12-27سياسي

تکمیل محتوایی موزه دفاع مقدس تبریز تسریع می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: تکمیل محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تبریز تسریع می شود.

- ، امیر دریادار رضا عباسی روز دوشنبه در دیدار با رییس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: محتوای مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس تبریز باید با سرعت هرچه بیشتر تکمیل شود.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس بهترین مکان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: این مجموعه گرانقدر می تواند بهترین مکان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برای عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان باشد.

دریادار عباسی ادامه داد: با شروع و تکمیل محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، می توان در راستای گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام های موثرتری برداشت و وظیفه خود را در قبال رشادت و فداکاری های شهدا و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس انجام داد.

وی اضافه کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تبریز با زیربنای پنج هزار و 600 متر مربع در چهار طبقه شامل سالن آمفی تئاتر، گالری شهدا، نمایشگاه و کتابخانه تخصصی و قسمت های اداری ساخته شده است و برای ایجاد آن بیش از یک هزار و 200 ساعت مصاحبه شفاهی با رزمندگان و خانواده های آنان انجام شده و وسایل شخصی سرداران بزرگ آذربایجان و 10 هزار قطعه عکس دفاع مقدس در این مجموعه نگهداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل محتوایی موزه دفاع مقدس تبریز تسریع می شود

تکمیل محتوایی موزه دفاع مقدس تبریز تسریع می شود