مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 10:452021-12-27اقتصادي

اعلام سهمیه فوق العاده نفت سفید برای خانوارهای فاقد گاز طبیعی در زنجان


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، از اعلام سهمیه فوق العاده نفت سفید روستایی در منطقه زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، از اعلام سهمیه فوق العاده نفت سفید روستایی در منطقه زنجان خبر داد.

حمید حبیبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام سهمیه فوق العاده نفت سفید روستایی در منطقه زنجان، اظهار کرد: مرحله جدید سهمیه نفت سفید خانوارهای شهری و روستایی فاقد گاز طبیعی از اول دی ماه امسال در کارت های بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد.

وی افزود: در این مرحله سهمیه خانوارهای یک تا چهار نفره 300 لیتر و خانوارهای پنج نفره و بیشتر 400 لیتر بوده و مهلت اعتبار آن یک ماهه و تا پایان دی ماه است.

این مسئول با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی، ادامه داد: وظیفه ذاتی و اصلی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی؛ تأمین و توزیع سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، حمل و نقل و اصناف است.

حبیبی با اشاره به راهکارهای پیشگیری از قاچاق سوخت، تصریح کرد: باید با مطالعه، آگاهی و رعایت قوانین و آیین نامه های صادره، افزون بر اقدامات صورت گرفته در زمینه جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی قدم برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام سهمیه فوق العاده نفت سفید برای خانوارهای فاقد گاز طبیعی در زنجان

اعلام سهمیه فوق العاده نفت سفید برای خانوارهای فاقد گاز طبیعی در زنجان