مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 11:002021-12-27اجتماعي

طراحی نقشه ساختمان های تخریب شده در زلزله کوهرنگ رایگان است


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری گفت: در خصوص بازسازی مناطق زلزله زده کوهرنگ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان باتوجه به وظیفه ای که در خدمت رسانی به مردم دارد به صورت رایگان طراحی کلیه ساختمان هایی که دچار حادثه شده و از سوی فرمانداری .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری گفت: در خصوص بازسازی مناطق زلزله زده کوهرنگ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان باتوجه به وظیفه ای که در خدمت رسانی به مردم دارد به صورت رایگان طراحی کلیه ساختمان هایی که دچار حادثه شده و از سوی فرمانداری استان معرفی شوند را برعهده دارد.

مهران کوهی کمالی ششم دی ماه در نشست خبری به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بیش از 50 نوع بلای طبیعی در دنیا وجود دارد که حدود 30 نوع آن در ایران رخ می دهد و باتوجه به اینکه ایران جزو زلزله خیز ترین مناطق دنیا است بدترین و خسارت بارترین این بلایا زلزله محسوب می شود، می توان گفت به طور متوسط هر پنج سال یکبار یک زلزله خسارت بار در ایران رخ می دهد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری افزود: زلزله آثاری برجا می گذارد که از سایر بلای طبیعی مخرب تر است و درحقیقت باتوجه به آثار روانی زلزله بازگشت شهر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی نقشه ساختمان های تخریب شده در زلزله کوهرنگ رایگان است

طراحی نقشه ساختمان های تخریب شده در زلزله کوهرنگ رایگان است