مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 11:052021-12-27سياسي

88 شکایت رهاسازی فاضلاب خانگی در آستارا


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا از ثبت 88 شکایت شهروندان جهت رهاسازی فاضلاب خانگی به معابر عمومی از سال 1399 تاکنون خبر داد.

- دکترفرید بصیری مقدم، در جلسه شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم بندر مرزی آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فاضلاب، جدی ترین و مهمترین معضل پیش روی شهرستان مرزی بندر آستارا است.

وی با بیان اینکه باید تصمیمات جدی و تاثیرگذار در این زمینه اتخاذ گردد، ادامه داد: باید با متخلفین برخورد جدی شود ولی نحوه برخورد با آنها در قانون بسیار ضعیف است.

وی با اشاره به اینکه از سال 1399 تاکنون 88 شکایت شهروندان جهت رهاسازی فاضلاب خانگی به معابر عمومی ثبت شده است، افزود: از این تعداد 59 مورد در سال 1399 و 29 مورد در سال 1400 می باشد.

بصیری مقدم، در بخش دیگر سخنان خود با تأکید بر اینکه در بسیاری از پرونده ها، اشخاص محکوم شده اند، خاطرنشان کرد: متأسفانه وقتی پرونده ها به تجدیدنظر می روند، با جریمه سبک که کارساز نیست، مختومه می شوند.

وی با بیان اینکه در خیابان حکیم نظامی که گران ترین خیابان آستارا است، شاهد هدایت فاضلاب های خانگی به معابر عمومی هستیم، اضافه کرد: باید بدانیم که مسأله فاضلاب، معضلات و خطرات زیست محیطی بسیاری را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 شکایت رهاسازی فاضلاب خانگی در آستارا

88 شکایت رهاسازی فاضلاب خانگی در آستارا