مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 11:352021-12-27فرهنگي

لزوم ثبیت صدای مد و لباس در جامعه/برگزاری دومین جشنواره ملی پارچه فجر در یزد


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد جایگاه مد و لباس در این استان را فراتر از صنعتی و برخوردار از جایگاه فرهنگی و هویتی خواند و گفت: باید صدای مد و لباس در جامعه تثبیت شود.

- ایسنا/یزد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد جایگاه مد و لباس در این استان را فراتر از صنعتی و برخوردار از جایگاه فرهنگی و هویتی خواند و گفت: باید صدای مد و لباس در جامعه تثبیت شود.

مجید جوادیان زاده در دوازدهمین جلسه کارگروه مد و لباس استان که در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره سابقه ی سه ساله فعالیت کارگروه مد و لباس در استان، هدف از تشکیل این کارگروه را ساماندهی و جهت گیری برنامه های حوزه مد و لباس یزد خواند.

وی خاطرنشان کرد: مد و لباس در یزد با توجه به پیشینه ی تاریخی علاوه بر جایگاه صنعتی، یک فرهنگ محسوب می شود و واکاوی محلات و برخی شهرهای یزد مرتبط با این حوزه است لذا امیدواریم از این طریق صدای مد و لباس در جامعه تثبیت شود و شاهد بازیابی و معرفی بخش از هویتمان باشیم.

وی در ادامه از تشکیل تاکنون 12 جلسه این کارگروه استانی، اظهار کرد: در این مدت 16 نمایشگاه مد و لباس در فضاهای فرهنگی استان دایر شده که عمدتاً رویکرد آنها ارائه توانمندیهای این حوزه و مباحث فرهنگی و هنری در این بخش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ثبیت صدای مد و لباس در جامعه/برگزاری دومین جشنواره ملی پارچه فجر در یزد

لزوم ثبیت صدای مد و لباس در جامعه/برگزاری دومین جشنواره ملی پارچه فجر در یزد