مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 11:452021-12-27سياسي

نظارت بر قیمت هوشمند می شود


استاندار فارس با تاکید بر اهمیت توجه به هوشمندسازی نظارت ها، اعلام قیمت ها و ارتباط مردمی، بیان کرد: در تلاش هستیم سامانه ای برای این منظور در استان فارس ایجاد کنیم.

- دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی فارس که همزمان ارتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر جهادکشاورزی نیز برقرار شد، خاطرنشان کرد: پس از موضوع کنترل بیماری کرونا مهمترین دغدغه مردم مسئله معیشت است.

وی با اشاره به اینکه تامین مواد غذایی مورد نیاز، در معیشت مردم نقش جدی دارد، تاکید کرد: تشکیل قرارگاه امنیت غذایی تدبیری حکیمانه در دولت است که امیدواریم با تشکیل مستمر جلسات آن و کنترل و نظارت لازم برای اجرای نتایج این جلسات شاهد تحقق اهداف قرارگاه باشیم.

ایمانیه همچنین با تاکید بر اینکه مدیریت ارشد استان آمادگی هر گونه همکاری با این قرارگاه دارد، گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد صدا و سیمای استان مباحث آگاهی رسانی، فضای مجازی و رسانه را بر عهده گرفته است.

استاندار فارس با بیان اینکه بخش نظارتی در قرارگاه امنیت غذایی بر عهده معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی قرارگرفته ابراز امیدواری کرد با همکاری سازمان صمت، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، اتحادیه اصناف و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر قیمت هوشمند می شود

نظارت بر قیمت هوشمند می شود