مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 11:502021-12-27سياسي

حماسه 9 دی؛ نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی


حماسه 9 دی با 13 دی سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که مظهر بصیرت و ولایتمداری است، گره خورده و باید این ایام را گرامی بداریم.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اصفهان گفت: حماسه 9 دی با 13 دی سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که مظهر بصیرت و ولایتمداری است، گره خورده و باید این ایام را گرامی بداریم.

محمدعلی احمدی، در جلسه برنامه ریزی و گرامیداشت حماسه 9 دی، 13 دی ماه دومین سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و 16 دی ماه سالروز شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا(س) و تشییع شهدای گمنام در این روز، با بیان اینکه حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی با عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت نام گذاری شده و فتنه عظیم آمریکایی سال 1388 در این روز به دست مردم فهیم ایران اسلامی دفع شد.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت حماسه 9 دی، افزود: حماسه 9 دی با 13 دی سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که مظهر بصیرت و ولایتمداری است، گره خورده و باید این ایام را گرامی بداریم.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: آموزش و پرورش باید حماسه 9 دی و علت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط ایادی صهیونیسم و آمریکای جنایتکار را برای جوانان و نوجوانان تبیین کند و در این راستا تبلیغات لازم در شبکه ها و فضای مجازی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی؛ نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی

حماسه 9 دی؛ نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی