مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 11:552021-12-27حوادث

سرقت سیم و کابل از معضلات جدی امور برق اردستان است


سرپرست امور برق شهرستان اردستان گفت: یکی از معضلات جدی امور برق شهرستان اردستان، سرقت کابل و سیم های برق توسط سارقان است.

- محسن قاسمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از معضلات امور توزیع برق شهرستان اردستان، سرقت کابل و سیم های برق توسط سارقان است که در یک ماه گذشته تعداد زیادی سرقت اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به سرقت شب گذشته سیم برق در محدوده روستای حسین آباد، افزود: از یک ماه گذشته تعداد قابل توجهی از تأسیسات امور برق شهرستان در نقاط مختلف شهرستان شامل روستاهای بغم، حسین آباد، باقرآباد، شهرک های صنعتی و.

ربوده شده است.

سرپرست امور برق شهرستان اردستان با بیان اینکه یکی از معضلات جدی این اداره سرقت کابل و سیم های برق توسط سارقان است، گفت: در یک ماه گذشته سارقان بیش از 170 میلیارد ریال به امور برق اردستان خسارت زدند و همچنان سرقت ها ادامه دارد.

قاسمی گفت: نیروهای اداره برق به صورت شبانه روز در سطح شهرستان گشت زنی دارند، ولی با توجه به گسترده بودن محدوده جغرافیایی شهرستان امکان رصد دقیق وجود ندارد و سارقان در کوچک ترین فرصت ضربه خواهند زد.

وی تبدیل سیم به کابل و نصب کنتورهای هوشمند را از اقدامات امور برق برای جلوگیری از سرقت اعلام و خاطرنشان کرد: با وجود نصب این گونه دستگاه های بازدارنده، ولی همچنان شاهد سرقت سیم ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت سیم و کابل از معضلات جدی امور برق اردستان است

سرقت سیم و کابل از معضلات جدی امور برق اردستان است