مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 12:202021-12-27سياسي

شناسایی شبکه طلاب جوان رسالت جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: یکی از مأموریت های اداره کل در دوره جدید مدیریتی و شناسایی یک شبکه طلاب جوان و خستگی ناپذیر برای ارتقای راهبری و مدیریت تبلیغات است.

- ، حجت الاسلام عباس عبدالهی ظهر دوشنبه در مراسم معارفه رییس جدید تبلیغات اسلامی دامغان به میزبانی سالن شهید شاهچراغی این شهر یکی از مأموریت های اداره کل تبلیغات استان سمنان را در دوره جدید مدیریتی شناسایی یک شبکه طلاب جوان و خستگی ناپذیر برای ارتقای راهبری و مدیریت مجموعه ی تبلیغات در استان عنوان کرد.

وی مهم ترین چالش امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را کارآمدی دانست و اظهار کرد: مردم ما بعد از بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز در صحنه ایستاده اند و روحیه عدالت خواهی، آرمان گرایی و اسلام خواهی در بین آنها زنده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، با تاکید بر اینکه ساختارهای نظام اسلامی باید در قواره گام دوم انقلاب باشد تا بتواند نقش آفرین باشد، افزود: جوان به عنوان عنصر ریسک پذیر، حقیقت خواه، حقیقت طلب و تحوّ ل گرا برای ورود به مسئولیت های کشور، مدد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

عبداللهی با بیان اینکه برای پیشکسوتان خدمت به انقلاب و ساختارهای نظام احترام ویژه ای قائل هستیم و تجربیات آنها برای ما درس و حکمت است، تصریح کرد: ساختارهای نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی شبکه طلاب جوان رسالت جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان

شناسایی شبکه طلاب جوان رسالت جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان