مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 12:302021-12-27سياسي

میزان رعایت پروتکل بهداشتی مردم باید بیش از 90درصد ارتقا یابد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: به دلیل قدرت انتشار بالای سویه جدید کرونا، باید میزان رعایت پروتکل بهداشتی به بیش از 90درصد ارتقا پیدا کند درحالی که به لحاظ فروکش کرونا این میزان در سطح استان به کمتر از 46درصد رسیده است.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: به دلیل قدرت انتشار بالای سویه جدید کرونا، باید میزان رعایت پروتکل بهداشتی به بیش از 90درصد ارتقا پیدا کند درحالی که به لحاظ فروکش کرونا این میزان در سطح استان به کمتر از 46درصد رسیده است.

رضا قاسمیان 6 دی ماه در جلسه مشترک ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و قرارگاه استانی شهید سیلمانی در سپاه استان اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی باید از امروز در رسانه ها و به ویژه صداوسیما مورد تاکید قرار گیرد و افراد حایز شرایط هم نسبت به تزریق دز سوم واکسن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه شیوع ویروس کووید 19 نسبت به گذشته کاهش یافته، اما با ورود سویه جدید امیکرون رعایت پروتکل های بهداشتی ضرورت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: طبق اعلام کارشناسان تأثیر ماسک بیش از چهار برابر تزریق واکسن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان رعایت پروتکل بهداشتی مردم باید بیش از 90درصد ارتقا یابد

میزان رعایت پروتکل بهداشتی مردم باید بیش از 90درصد ارتقا یابد